Dipps tilbyr en enklere og raskere måte for dine kunder å betale deg på.

Å holde orden i dine kontoer på din side er også viktig for din bedrift.

Du har 2 mulige måter å bruke Dipps på:

1. Dipps som ditt sekundære regnskapssystem

Du har lov til å bruke flere regnskapssystemer så lenge fakturanumrene ikke overlapper og alltid er sekvensielle.
For eksempel:
Du kan bruke Fiken eller Tripletex eller et annet system, med fakturanummer som starter fra 1
Du kan bruke Dipps med fakturanumre som starter fra 1000000
Da vil fakturaer i ditt regnskapssystem bli nummerert 1, 2, 3, etc.
Og på Dipps 1000001, 1000002, 1000003, etc.

Du kan deretter registrere dine salg i ditt regnskapssystem som «Salg fra et annet system». I Fiken, les "Manuell registrering av nettbutikk-salg i Fiken" her: https://hjelp.fiken.no/support/solutions/articles/13000022837-nettbutikker

Andre plattformer tilbyr også lignende løsninger for å registrere salg fra eksterne systemer.

2. Dipps som ditt primære regnskapssystem

Hvis du har hyret inn en regnskapsfører for å hjelpe deg i driften av ditt firma, kan du bruke Dipps til alle dine kunder.

Din regnskapsfører kan laste ned fakturaer fra Dipps når de trenger å lage rapporter, da de mest sannsynlig bruker sitt eget system til å lage rapporter.

Dipps trekker ikke noe månedlig gebyr, og det er gratis å sende faktura per PDF/e-post.

Dipps trekker et gebyr for å sende fakturaer per EHF, og jobber med å gjøre dette også gratis innen slutten av 2021.

Snakk først med din regnskapsfører om hvorvidt Dipps kan være primært regnskapssystem for deg.
Var denne artikkelen nyttig?
Avbryt
Tusen takk!